Alla inlägg under november 2009

Av Billi - 22 november 2009 01:00

  


Alltså, jag är så jävla dålig. Jag har satt upp bilder hemma på smala tjejer men inte fan hjälper väl det. Äter gör jag som en häst ändå. Fanfanfan. Funderar på om jag skulle leta upp bilder på en massa tjocka människor och sätta upp dom istället. Det är mycket bättre för mej att se hur jag INTE vill se ut.


Men jag tror att min sambo hellre ser på smala tjejer än tjockisar... Åh, jag vet inte vad jag ska göra. Just nu försöker jag träna istället, men allt blir ju halvdant. Jag mår inge bra och då har jag ingen energi till nånting. Mer än att äta då förstås...


Har inte vägt mej på jag vet inte hur länge. Fyfan för mej säger jag bara.

Av Billi - 12 november 2009 09:50

Jag är så jävla dålig. Fet och ful, har nog gått upp minst två kilo. Vågar inte väga mej.


Jag vill ha styrkan att börja om igen, jag måste kämpa. Om jag bestämmer mej för att inte äta något mer idag, kommer det att funka? Har massor att göra, så det borde gå.


Jag skäms när jag äter hemma, jag smyger för min sambo. Så ska det väl inte vara. Men det blir så ändå, för jag kan inte stå emot. Jag försöker komma på tillfällen då jag kan smygäta lite, åka förbi affären och köpa choklad, eller lite lösgodis. Hemma är jag i köket jämt och småäter, vilket får mej att vara ute och försöka kuta bort all ångest. Jag är fet och ful och äcklig, jag har ingen självdisciplin.


Dom första dagarna är jobbigast, jag måste försöka komma igång nu. Vafan. Jag satte upp två posters med smala tjejer ur senaste hm-katalogen, men det funkar fan inte. Det måste bli reverse thinspo för mej, så jag ser hur jag INTE vill se ut!!!


  

Smala fina...


Jag måste sluta blunda för det här nu. För det är det jag gör. Jag ska börja hänga på era underbara ana-sidor, de ger mig styrka. Jag ska titta på bilder och se hur jag vill/inte vill se hur. Jag sitter ju vid datorn hela dagarna på jobbet, så det är inte svårt direkt. Ta er alla till hjälp för att komma dit jag vill. Nästan allt jag kämpat med sen september är bortkastat nu, men jag mådde bättre då. Jag vill må bättre igen.


Jag vill vara smal.

Av Billi - 7 november 2009 09:32

Det går så jävla dåligt nu, måste rycka upp mej. Har åtminstone fått hem cykeln, så jag kör på den så mycket jag kan. Kämpa nu, här kommer lite thinspo jag hittade när jag såg på film och cyklade lite igår =)


Alexis Dziena som spelar Gemma i Fools gold. Såååå smal och fin!


    

Av Billi - 4 november 2009 11:22

Helt snurrig i huvet nu. Tänkte kuta bort på affärn några min härifrån, är ju på jobbet. Såg inte alls fram emot det, när jag där där brukar jag alltid gå runt och vela i 20 minuter tills jag väljer nåt jag hetsar på vägen tillbaka.


Men nu hade det kommit frukt till jobbet, brabra. Jag hittade en liten banan och tog ett äpple att ha till senare. Skit också, det är hoppträning ikväll. Jag kommer nog måsta äta lite sen för att palla. Bläbläblä. Lägre morgonvikt idag iaf, det går åt rätt håll.


Tänk om man bara kunde bestämma sej för att inte äta och verkligen klara det också. Utan att bli helt konstig i huvet.

Av Billi - 3 november 2009 17:48

Har beställt en motionscykel, längtar som en tok tills den kommer.


Då jäklar ska jag cykla tills jag ramlar av den. Jämt ska jag sitta på den där cykeln när jag inte har nåt för mej.

Av Billi - 3 november 2009 14:23

Tänkte kliva upp tidigt imorse för att ta en promenad. Sov längre för jag var dötrött. Så jag hann inte rida heller för jag sov för länge!! Skrikandes Jävla skit. Jag hatar att måsta jobba, tänk vad lätt allt skulle vara om man fick lönen på kontot varje månad men kunde göra vad man ville om dagarna.


Det är iofs bra med jobbet, här kan jag inte äta något. (Såvida jag inte går på affären fem minuter bort) Hemma är det svårare att hålla sej.


Jajja. Jag lovade mej själv att träna i skidbacken istället ikväll då, annars hade jag tänkt ta en promenad ikväll också. Nej, det får bli några vändor där istället! Har inte bestämt hur många, jag vill inte misslyckas för att jag överskattar min egen förmåga. Har inte ätit något idag, och igår käkade jag lite på morgonen. Tre gånger upp och ner iaf tänkte jag mej, sen får jag väl se om jag orkar mer. Det är bra isf. Måste komma ihåg ficklampa bara, för jag slutar 19 och det finns inga lampor i backen. Sen ska jag belöna mej själv med att gå och sola, jag är nästan genomskinlig.


Imorron börjar jag 7.15, får se om jag hinner med en kortare prommis innan jobbet, annars är det träning imorrn kväll. Får se till att ta ut mej ordentligt då, men det lär inte vara några problem för han kommer nog vara galet pigg eftersom jag inte red idag >< Hade tänkt galoppera honom ordentligt på träningsbanan för att han skulle få göra av med lite energi, åkte nästan av igår nämligen.


Måste gå ner i vikt nu, behöver gå till naprapaten. Har nackspärr idag, vore skönt om han kunde fixa det. Det går till en viss gräns sen skiter sej allt och jag kan inte röra mej.


Den 22a börjar min semester, kommer att bli helt underbart skönt. Slippa jobbet i två hela veckor. Sist jag hade flera veckor semester i rad var förra sommaren, nu i sommar hade jag en vecka i början av sommaren och en vecka i slutet.


Nu är jag riktigt hungrig, skön känsla. Käkade en macka förut, vitt bröd med philapelphia och en skinkskiva. Alldeles färskt bröd var det, åh vad gott det var. Men nu blir det inget mer idag.

Av Billi - 2 november 2009 21:52

Yes, nu blir det ny belöning för att komma igång och kämpa igen.


52 kg - Boka tid hos naprapaten

51 kg - Nya skor

50 kg - Köpa en bänk med skåp till köket

49 kg - Road-trip och shoppa någon annanstans än här i stan

48 kg - Sätta in löshår


Har sänkt vikten lite också, jag vill ju ner till minst 48. Har också tagit bort alla idiotiska ät-belöningar. Ska hålla i detta nu, för nu vill jag bli smal och slippa all ångest för att jag inte kan behålla kontrollen.

Av Billi - 2 november 2009 21:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards