Alla inlägg under juli 2008

Av Billi - 30 juli 2008 19:25

Har varit och handlat ett par jeans. Hittade ett par som satt bra, så tog jag en storlek mindre.


De hänger nu i sovrummet, funderar vart jag kan hänga dom så att jag kan se dom hela tiden och låta bli att käka.


Det skulle vara så fint att kunna få på mig dom. Innan söndag ska det gå.

Av Billi - 24 juli 2008 21:54

Jag är fortfarande rätt duktig. Något snedsteg, men jag lyckades hejda mig i tid!


Har kollat på bilder på lite större personer. Inte så lite heller.


Sådär, nu vill jag inte äta mer.


Fyfan.

Av Billi - 24 juli 2008 16:54

Idag är en bra dag, nu är dom där jobbiga första dagarna över! Idag känns det skitbra =D Jag har varit duktig, och nu ska jag iväg och rida. Hunden kvar att gå med också, och en kvällsprommis med brorsan som ska sova här ikväll!


Finaste lillebror, han är go!


Imorrn och lördag är det tävling, önska mig lycka till nu. (Även om jag kommer vara tjockis i mina ridbyxor.)


Dock ledig hela helgen, kommer bli svårt att låta bli att äta. Men jag har funderat ut några ursäkter och bortförklaringar, så jag får ta det som passar när det kommer.



Av Billi - 23 juli 2008 21:50

Har faktiskt varit en rätt bra dag idag.


Varit rätt duktig på jobbet och kutat runt som en tok, sen på kvällen lastade vi in över hundra balar med hö.


Har inte ätit sedan ca 16, det är okej.


Nu ska jag sova, vägning imorrn bitti! Hoppas på framgång.


Och nej, traggelhaggan, jag driver inte med mig själv. Är inte ute efter tycka-synd-om heller.

Av Billi - 22 juli 2008 22:26

Nu ska jag bli smal och fin. Inget daller och inget fläsk.


Vill ha den här motivationen alltid. Då skulle det verkligen vara superlätt att sluta äta.


Ska försöka komma på något sätt att få upp Nicole Richie-bilden där jag ser den typ jämt.


Sprang mina 2.2 km på tio minuter idag. Det var över alldeles för snabbt. Men med tvådagars träningsvärk gick det inge mera. Gjorde sjukt många situps när jag kom hem istället.


Dock läste jag i Runners World idag att man förbränner mer fett när man springer långsamt, och länge. Uthållighetsträning ska ge bästa förbränningen, då man först förbränner glykogenet, sedan går man in i väggen. Det är då fettet börjar brännas! Och det är ju det vi vill eller hur?! De tipsade om att man skulle springa på morgonen, på fastande mage för att börja bränna direkt. Det ska jag göra imorgon!


Av Billi - 22 juli 2008 21:34

Nu var det värsta gjort, bara resten kvar nu. Ut och spring.

Av Billi - 22 juli 2008 21:13

Om nån kvart är jag ensam hemma, då kan jag gå och spy, var tvungen att käka middag idag. Ska dricka vatten nu, så det kommer upp lätt.


Sen ska jag ut och springa.


Jag känner mig så jävla äcklig och fet, kinderna sväller över hela ansiktet. Dom står ut och bubblar över, det är den enda man ser när man pratar med mig. Jag har skitont i benen, men jag ska springa långt långt. Går upp tidigare imorrn innan jobbet också, så hinner jag springa en sväng då.



Av Billi - 21 juli 2008 23:25

Det funkar inte med att äta lite. Allt eller inget, det verkar bli mitt motto tillsammans med bryt ihop och kom igen.


Får helt enkelt bestämma mig för att äta så lite det bara går, inget är bra allt annat är dåligt.


Dagens träning: Promenad till och från gymet, en timmes styrketräning. Rida. Gå med hunden ett par gånger. Löpning 20 min. (Sprang hela vägen också, fast jag höll på att spy flera gånger! Yey!)


Nu måste jag gå och lägga mig innan jag går och spyr igen =S Vill inte att det ska bli någon vana.

Ovido - Quiz & Flashcards