Alla inlägg under september 2009

Av Billi - 29 september 2009 21:59

Se så fin hon blivit! Jag verkligen älskar såna här bilder!


  


Massa inspiration får jag, för på vilken utav bilderna är hon finast?

Den till vänster såklart! =)

Av Billi - 29 september 2009 21:53

Usch vilken ångest jag har nu. Vet inte varför.


Troligen för att jag har ätit idag, jag har ätit några lakritsbitar, en skiva finncrisp och brorsan ville att jag skulle smaka nacho-chips, så ett par stycken såna slank ner också. Bläbläblä. Har druckit flera glas vatten också, det kändes på nåt sätt bättre om jag gjorde det. Nu känner jag mej bara ohungrig.


Jag vill känna mej hungrig. Då vet jag att jag inte slarvat. Imorrn blir det INGET att äta. Imorrn ska jag på sin höjd dricka cola light, om jag måste ha nåt. Träning imorrn dock, men jag klarar nog att rida nån timme även om jag inte ätit. Har ju lite att ta av om man säger så...


Gick en timme med hunden efter jobbet också, det kändes bra. Har gått så mycket idag så jag har ont i benen. Kanske lite träningsvärk också, efter min vansinniga joggintur häromdagen. Jag springer ju aldrig, men då jäklar kunde jag minsann springa. Nu ska jag sova så jag kan kliva upp tidigt imorron, har planerat en lång mysig prommis på morgonen! Så tidigt jag kan ska jag upp och ut, så jag slipper alla som glor på mej och tycker jag är fet. Jag tar på mej bylsiga kläder så det inte syns så mycket. Men det är svårt att gömma allt.


-0.3 kilo på vågen. Närmare målet. Delmål avklarat.

Av Billi - 29 september 2009 10:52

Hungrig.


Tom i magen.


Platt mage.


Hungrig men inte sugen på något.


Jag kommer klara det här. Nu är snart de första dagarna avklarade. Det här ska gå. Jag vet EXAKT hur jag ska slippa middagen, har planen klar för mej. Imorgon kommer det att bli fint att vakna, jag älskar när man inte ätit på några dagar, när man vaknar är magen så platt och fin. Då kan jag stå framför spegeln ett bra tag. Då blir jag peppad när jag ser att det ger resultat, och jag blir ännu mer peppad när jag ser mina feta ben och stora bak.


Där är jag nu.


(Vägde mej precis också. Ingen förändring = träna mer)

Av Billi - 29 september 2009 08:36

Finns det något sätt att lura magen att man har mat i magen så den inte kurrar och låter så väldigt? När jag sitter och jobbar går det bra, alla är uppe i sitt med sina kunder. Men när det är möten och andra grejer vill man inte gärna att magen ska börja morra.


Det känns som att den gör det bara för att man verkligen inte vill att den ska göra det. På min lunchprommis ska jag ta en sväng förbi affärn och köpa en cola light. Måste ha något i magen efter lunch då vi ska ha friskvård, någon sorts avslappningsövning.


Åh, jag är så less på mina feta fula ben nu. Jag vill ha bort allt äckligt på dom NU.


Blir nog en prommis efter jobbet, ska försöka komma iväg på en gång innan jag åker till stallet. Så det blir gjort nån gång. Behöver sova tidigt idag, trött som tusan. (så kan jag ju kliva upp tidigt imorrn också, och ut på promenad utan alla som glor och stirrar på fettot som vaggar fram... ><)

Av Billi - 28 september 2009 21:04

Det är så jäkla tungt dom första dagarna. Men jag vet vart jag vill och jag tänker fortsätta. Vägde mej idag också, inte alls bra. 55.6, hade gått upp massor under helgen. Nu måste jag kämpa bort det igen, det blev 14 steg tillbaka ungefär...


Just nu känner jag mej så jäkla fet så jag lika gärna kan ta fram alla bullar och kakor jag har i frysen, fortsätta med tacopajen och pastan jag har i matlådorna i kylen (inte till mej, det är sambon som ska ha dom har jag planerat. Jag tänker INTE äta dom) gå ner på affären och köpa fem chokladkakor och bara smälla i mej hur mycket som helst ikväll. Det känns verkligen skit nu. Jag hoppas att det känns bättre imorron.


Jag tänker inte förstöra den här dagen, som har varit bra hittills i mat och motion bara för att jag är fet och ful. Imorse gick jag till jobbet, gick på en snabb promenad under lunchen på en halvtimme, sen gick jag hem. Iväg till stallet och red och gjorde en del ärenden till stallet. Bar sjukt tunga grejer, så det blev ju träning det också! Nu när jag kom hem bytte jag om snabbt och gick ut till ett elljusspår och sprang 3 km på knappt 20 minuter och promenerade 45 minuter till efter det. Har ätit en sån där snickers man kan plocka i lösgodis, bara för att visa sambon att jag äter godis osv. (Eller inte...Men han blir så orolig annars, då får jag aldrig vara ifred.)


När jag var i elljusspåret och joggade mötte jag massor med folk. Alla kollade på mina feta lår och min stora feta bak. Då var jag tvungen att springa fortare för att bränna allt äckligt fett. Ska försöka gå dit tidigt på morgonen, då ingen annan är där. Så slipper jag visa upp allt fett som dallrar.


Har fått en kommentar också! Det gör det så mycket lättare! Tack för den, det behövs verkligen! =)=)=) Det var det jag behövde för det sista lilla ikväll!

Av Billi - 28 september 2009 12:19

Och eftersom jag inte ska äta lunch så blir det en prommis!


Ska försöka gå så långt som möjligt under min korta halvtimme!


Hinner nog gå nån timme ikväll också, jag ska jobba för att fixa det.

Av Billi - 28 september 2009 11:23

Åh, hon är så liten och fin....


  

Jag ska kämpa tills jag också ser ut sådär. Innan året är slut ska jag också det. Och det är senast.

Av Billi - 28 september 2009 07:56

Jepp, känner mej stark idag. Det här kommer gå lätt.


Men jag vet inte om jag kommer att kunna hålla mej från att gå bort till vågen. Jag måste nog. Och det kommer vara riktigt jobbigt. Men jag känner att jag måste. Jag måste ha koll. Jag har tagit flera steg tillbaka av den här helgen känns det som.


Fast en sak som är bra, förutom att jag känt mej så jävla fet. Jag har inte mått dåligt av att äta, bara av att känna mej äckligt fet. Det är ju positivt. Det kanske innebär att jag kommer att kunna äta litegrann sen när jag har gått ner "tillräckligt" utan att bli helt knäckt.

Ovido - Quiz & Flashcards