Alla inlägg under april 2008

Av Billi - 27 april 2008 09:58

Nya joggingskor, ska försöka komma igång och skutta runt lite. Bra dämpning, så kanske mina knän hänger med istället för att själpa.


Alltså lite jogging idag, gym, rida och hundarna.

Av Billi - 22 april 2008 14:17

Jag börjar om igen varje dag liksom. Måste hitta den där motivationen, kanske skulle sätta upp bilder på mig själv? Där jag ser hur fet jag är, så varje gång jag tänker äta nåt ser jag bilden och låter bli. Det vore nåt.


Imorrn då jävlar. (Som så många gånger förut..) Men nu har jag skrivit det här, så nu måste jag ju liksom!

Av Billi - 18 april 2008 21:28

Nu ska jag komma igång och träna igen.


Ett alldeles för långt uppehåll, har tryckt ner alla känslor. Nu är jag alldeles för äcklad av mig själv för att kunna blunda längre.


Jag är en tjockis, mina lår är groteska.



Av Billi - 3 april 2008 22:05

Självföraktet steg inom mig, precis när jag tog sista tuggan visste jag att jag hade gjort fel.


Jag vet att jag hade kunnat låta bli, jag måste ha kontroll. Jag måste ha kontroll över någonting i mitt liv.


Det går att kontrollera, jag vet att det går.


Ändå slinter jag ibland, halkar till och tappar balansen. De flesta fall rätar jag upp mig igen, allt går bra. Men då och då ramlar jag rejält, och de gångerna väger skuldkänslan tungt.


Jag känner skuld för jag vet att jag kan kontrollera mitt liv, men just då låter jag mig själv bli svag.


Jag vill ha kontroll. Jag behöver kontroll.


Av Billi - 3 april 2008 10:10

Tänk att 8 russin kan ta så lång tid att äta om man bara vill. 


Jag vet att jag borde ha hoppat över.

Av Billi - 3 april 2008 06:59

Idag är en grå dag. Vägde mig nyss, det var inte lika grått. 56,8.


Nu ska jag ut och rida.


Frukost: -





Av Billi - 2 april 2008 23:20

Idag har det gått bra.


Det mesta har flutit på, och jag har varit ganska nöjd med mig själv.


Middag: -


Totalt idag: ca 200 kcal


Av Billi - 2 april 2008 16:54

Än så länge bra.


Jag har skött mig på jobbet, kommer inte vara hemma något ikväll heller, så inga frestelser.


Lunch: Fruktsallad - 70 kcal

Ovido - Quiz & Flashcards